jul-känsla&stämning

ritade av 2 bilder till min lillasyster så hon får färg lägga:
i fönstret faller det snö:
och inte nog med det, det ÄR snö på backen och det kommer det troligen vara HELA vintern, vilket känns som vi inte har haft på länge, snön har typ kommit på våren...
+ att imorgon får första luckan i chocklad kalendern öppnas:)
och  ingen jul utan tomten!!
och så är så klart julsångerna på i rummet:D härligt med jul!♥

hungrig!

Jag är jätte hungrig men tänker inge gå och äta för ska till borlänge, emma och ida väntar på mig där, så ska vi äta och jag shoppa lite:) ska bli nice:D

jag har en del att berätta men kan inte komma på något just nu bara för att jag är så sterssad, min buss går om lite mer än 5 minuter och jag sitter fortfarande i skolan och bloggar!
Så mycket kan jag berätta att jag har sovit mycket dom senaste dagarna, hem, sova,skolan, hem sova..... så fast jag fortfarande e sjuk så vill jag göra nått! Känns som att jag inte har gjort något på månader fast det i själva verket är 8 dagar sen jag senart hängde runt med mina vänner...
Ps. jag fick se nästa terminens schema och det äger faast jag har en lång dag på måndag och en lång håltimme på tisadg:DMen nu måste jag springa till bussen, hejdå och ha det gott alla kära människor!♥

saknar riktiga tanienter!

jag till emma- dude jag saknar dig!!!!!!!! :D:DD:D hahah. jag bara fick sån fillis!!
emma- hhahah :D söt du äR!!! kom hit så får du se mig hönö för jag vill se dig också!!!
Hon bor juh inte 4 km här ifrån!;) Men såg faktiskt henne senast i lördags:O NUUU vet jag varför det känns konstigt, jag har inte sovit hos henne!!:D vilket jag har gjort varje helg sen jag kom hem från usa, för 14 veckor sen:)

Jag har inte setat vid datorn på en vecka, har legat hemma i min säng och varit sjuk! aja nu sitter jag har i skolan och vi har inga lektioner idag for 9orna (dom blivade gymnasieeleverna) ar har pa besok:) denhar datorn suger hart for åäö fungerar inte och alla andra tanienter ar ett steg at vanste... sa dar G ska sitta sitter H och G sitter vid F.... sa orkar inte skriva mer... men ha det gott, ska forsoka uppdatera senare oxa!

500 Internal Server Error

yvärr, något gick fel.  Vi har skickat ut ett team med välutbildade apor som kommer att lösa problemet. If you see them, show them this information:
8SzPtNHjpj7poYbamRNjHixOTdK1DnGsYpTUvErlyXK84KJPEgYkM1dYZI3u 8zlIW0ohZt0.............
När jag skulle gå in på nätet såg det ut så...^
Det där med välutbildade apor låter ju nästan som om att lelle & emma har varit i farten...:D
FINLANDS RESAN
Man men kom hem från finland förra natten, vilken äventyrs resa:) Jag Lelle, Emma, Patric, Ted, och Ölli va det som va till grannlandet. Å kul hade vi, vi var framme i Oulunsalo sent på onsdag kvällen, jag och emma sov över hos syster Melinda, kvällen därpå -torsdag- åkte vi ner till Haapajärvi och Reisjärvi, och den natten sov vi alla hemma hos Niskanen:) På fredag kvällen åket jag och Emma med Joe, Nikke och Kusti till Sievi å kollade på när dom spelade midnattstunering...
men när vi stannade i Nivala före tuneringen så gick jag och Emma ut och gick, vi skulle leta på en mack. Vi hittade en men, den dög inte av en anledning, en väldigt rolig anledning.men så såg vi en skyllt till en affär och gick det, hoppade över ett dike fullt i vatten, och bordas vänster fot blev helt blöt och frusen! och till råga på allt fanns där ingen affär, trots skylten!!! Sen hade vi borda feber resten av kvällen...:/
aja, vi började köra mot Oulunsalo igen vid 4 tiden mellan fredag-lördag natten. Nästa dag sov jag och emma till 13 tiden.. och vaknade fortfarande sjuka.
På kvällen kom en massa (gammla)vänner som vi sen umgicks med fram till typ 4 tiden då vi stannade hemma hos nån där jone och tommi var:) Lelle kom oxå dit och sen drog vi och hämtade Ted på flygplatsen, för han hade stannat i HPJ. Sen började den långa resan hem! 8 timmar satt vi i bilen före vi krockade sen blev det taxi, buss, tåg och bil i 12 timmar.... och nu har det sovits under dagen. En härlig resa har vi haft! chill så att säga...;)