500 Internal Server Error

yvärr, något gick fel.  Vi har skickat ut ett team med välutbildade apor som kommer att lösa problemet. If you see them, show them this information:
8SzPtNHjpj7poYbamRNjHixOTdK1DnGsYpTUvErlyXK84KJPEgYkM1dYZI3u 8zlIW0ohZt0.............
När jag skulle gå in på nätet såg det ut så...^
Det där med välutbildade apor låter ju nästan som om att lelle & emma har varit i farten...:D
FINLANDS RESAN
Man men kom hem från finland förra natten, vilken äventyrs resa:) Jag Lelle, Emma, Patric, Ted, och Ölli va det som va till grannlandet. Å kul hade vi, vi var framme i Oulunsalo sent på onsdag kvällen, jag och emma sov över hos syster Melinda, kvällen därpå -torsdag- åkte vi ner till Haapajärvi och Reisjärvi, och den natten sov vi alla hemma hos Niskanen:) På fredag kvällen åket jag och Emma med Joe, Nikke och Kusti till Sievi å kollade på när dom spelade midnattstunering...
men när vi stannade i Nivala före tuneringen så gick jag och Emma ut och gick, vi skulle leta på en mack. Vi hittade en men, den dög inte av en anledning, en väldigt rolig anledning.men så såg vi en skyllt till en affär och gick det, hoppade över ett dike fullt i vatten, och bordas vänster fot blev helt blöt och frusen! och till råga på allt fanns där ingen affär, trots skylten!!! Sen hade vi borda feber resten av kvällen...:/
aja, vi började köra mot Oulunsalo igen vid 4 tiden mellan fredag-lördag natten. Nästa dag sov jag och emma till 13 tiden.. och vaknade fortfarande sjuka.
På kvällen kom en massa (gammla)vänner som vi sen umgicks med fram till typ 4 tiden då vi stannade hemma hos nån där jone och tommi var:) Lelle kom oxå dit och sen drog vi och hämtade Ted på flygplatsen, för han hade stannat i HPJ. Sen började den långa resan hem! 8 timmar satt vi i bilen före vi krockade sen blev det taxi, buss, tåg och bil i 12 timmar.... och nu har det sovits under dagen. En härlig resa har vi haft! chill så att säga...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0