saknar riktiga tanienter!

jag till emma- dude jag saknar dig!!!!!!!! :D:DD:D hahah. jag bara fick sån fillis!!
emma- hhahah :D söt du äR!!! kom hit så får du se mig hönö för jag vill se dig också!!!
Hon bor juh inte 4 km här ifrån!;) Men såg faktiskt henne senast i lördags:O NUUU vet jag varför det känns konstigt, jag har inte sovit hos henne!!:D vilket jag har gjort varje helg sen jag kom hem från usa, för 14 veckor sen:)

Jag har inte setat vid datorn på en vecka, har legat hemma i min säng och varit sjuk! aja nu sitter jag har i skolan och vi har inga lektioner idag for 9orna (dom blivade gymnasieeleverna) ar har pa besok:) denhar datorn suger hart for åäö fungerar inte och alla andra tanienter ar ett steg at vanste... sa dar G ska sitta sitter H och G sitter vid F.... sa orkar inte skriva mer... men ha det gott, ska forsoka uppdatera senare oxa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0