Your definition

Här ligger jag hemma hos emma en sen fredagkväll, kan inte somna så tänke skriva en liten kortis för jag antar att jag inte kommer att hinna skriva under imorgondagen,som jag redan sagt ska jag va på möte nästan hela dan:) oh, och så kommer ju stockholmarna hit har jag hört talas om, så e de ng på kvällen:)
men men, kvällen har varit helt ok, har varit här hemma hos emma å patric, lelle, sebbe, grädde, ölli å ted kom hit, och så var ju henkke hemma, de får vi inte glömma:)
i övrigt har jag inte så mkt nytt att berätta, som ni alla säkert redan vet så är det -som min lärare sa- en historisk dag, alla skolböcker tillochmed kanske måste skrivas om, de e nämligen så att nån stor konstig sak som dom har i öseriket som snurrar snabbt har gått i en hastighet snabbare än solens hastighet. det  är tydligen inte möjligt att något kan gå snabbare än i solens hastighet, men nu har de gjort de. coolt kanch, i dont think so. Tänk dig liksom om man va i ett flyplan som gick NÄSTAN i solens hastighet å man va längst bak och skulle springa frammåt så fort man kunde, då skulle man ju springa snabbare är s... h....! Dom där dumma upptäcktsmännen har sakt att de inte är möjlig att man skulle rör sig i slowmotion isf, men de gör man ju såklart inte:) Dumbommar dom är!
Men nu ska jag ta å krypa ner under täcket för emma börjar komma in i djupsömn så hon börjar mummla i sömnen;) de e ju fullt förståligt, klockan är ju trotts allt redan halv 4 på natten:) godnatt kära värd, och godefetrmiddag alla ni där i USA!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0