love what u have u might lose it tomorrow!

Hej mina älskade vänner, andra gången jag skriver dethär inlägget, skrev precis ett men de försvann, hatar när de händer.
Men men jg började dagen vid frukostbordet med lillesyrran. Sen tog jag mig till djurås där jag hängde med min älskade emma i ca 1/2 timme. Sen kom klassen och hämtade upp mig därifrån å vi åkte ut i skogen för att kolla lägen till grupperna för djuråsskolans F, 1 & 2, vi ska nämligen ha en naturskola för dom på torsdag. Får berätta efteråt hur det gått, har inte ens börjat planera vad och hur jag ska genomföra min lilla lektion för barnen... Aja vi kom till skolan precis när idrotten skulle börja. Spelade softboll, de va första gången jag spelade de men det va riktigt kul:) Sen hade jag psykologi vilket var ganska intressant men tråkigt.... höll mig vaken genom att äta godis:  (kolla in min roliga penna 4 olika färger, höll på att kissa på mig när jag hittade den för blev så glad, hade alltid sånna när man va liten)
 
Men nu har jag precis ätit lunch och väntar på att handledar träffen i projektarbete ska börja, sista lektionen är inställd, SKÖNT!;) kommer hem lite tidigare!! Nu ska jag ta och facebooks lite, ha de gött alla människor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0