people that are meant to be together always finds their way in the end

Hej du glade. Lite små irriterade var jag tidigar pgra att vi nu endå inte ska ha naturskolan som jag hade sätt fram emot men men vd kan man gö... Nu börjar snart lektionen då dom ska utverdera naturskolan (jag missade ena naturskolan som vi/dom andra hade, ja va sjuk). Så får se vad min lärare hittar på till mig dom kommande 4 timmarna.
AND I OVERSLEEPT TODAY AGAIN! suger men de som är bra är att jag inte missade nått i skolan:)
I alla fall, GÅRDAGEN: skola, sista lektionen hade vi religionsprov vilket gick bättre än jag trott att de skulle gå:) å de tog inte många minuter att skriva de. När jag kom til gagnef med bussen så skulle jag ha gått över flottbron å tagit nästa men den kom en kvart sent så hann gå nästan hela vägen hem, eller när bussen kom så stoppade jag den å såg till att den släppte av mig precis utanför mitt hus:)
När jag väll var hemma så tog jag och flyttade ner, ni kan få bilder på mitt nya rum senare:) Sen delade jag ut nästan hela gagnefbladet å efter de åke jag till RL sen delade jag och emma ut resten av g-bladet och å så hängde vi bara, kom hem vid TYP 23 tiden. men nu börjar lektionen, så måste jag dra, hörs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0