i don't know what to do with you anymore

Ska han aldrig sluta luckas göra illa sig! Igår gick en blodådra sönder i han öga.. Det ser vidrigt ut!! Blev illamående av att se de!

Och som många av er redan vet sågade han av sig några fingrar för några år sedan! Igår kollade jag på det för första gången på nära håll! Kände för att spy, man såg fortfarande var styngnen hade varit! Har aldrig rört vid det och kommer nog aldrig att göra det! Jag får själv ont i antingen hals, tår, handled eller fingrat när jag sen någon som har sår eller något liknande av de hur pappas hand ser ut! Jag skulle aldrig kunna gå omvårdnad eller arbeta på sjukhus! Jag fattar inte hur alla mina vänner kan, önskar att jag kunde för då vet jag vad jag skulle bli, men istället får jag fortsätta ställa mig den eviga frågan, vad vill jag göra? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0