boy, you suck!

Hej hallå, har varit lite små irriterad sen igår kväll.. men men snart kommer min kära emma hit till skolan och piggar upp mig lite!:)
Igår kom mamma och hämtade mig från djurås och jag tarralade runt lite hemma, åt gött och sen drog jag och delade ut gagnefbladet. Efter de åkte jag på RL, fick sen lova att stanna och hjälpa till med storstädningen på RY. Därifrån sen tillbaka hem för att packa, slå in en lite present till mitt andra gudbarn:) Och idag bär det av mot finne-landet!


 
Slutade precis min första 2 timmars lektion med ami, och snart börjar de resterande 3 och en halv timme med ami! Hinner inte gå på min sista lektion som är svenskan för vi åker mot båten vid 15 tiden, och svenskan börjar då.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0