it's how you treat the person

Hej alla glada. Söndag va lite jobbigt att stiga upp ur sängen, somnade nämligen inte fören typ halv 6... Å emma väckte mig, gick ner å åt frukost vid typ halv 2, så ringde mamma att jag måste hämta pappa och adele hemifrån innan mötet började så det blev eld i rumpan på mig.. Vid 2 var vi redan på mötet, not bad!
Efter mötet va vi hemma hos emma ett tag och sen åkte vi på NG hemma hos jenita och jim. Kom i säng vid midnatt. Och klockan ringde redan vid 04.50 i morse, tidigade än jag gått och lagt mig kvällen/natten för! Va vid skolan redan vid 06.45, första elev på skolan i morse.. När jag kom så va dörrarna fortfarande låsta, men det kom en lärare samtidigt som jag som öppnade åt mig:) 
Pluggade engelska en timme för jag börja, samtidigt "läste" jag en svenska bok, "dömda". Har redan haft första lektionen som var just engelska. i 2 timmar! men nu ska jag på lektion, ha de gött!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0