It don't matter what you put me through

Hej hallå, vilken dag! Som ni vet hade jag först engelska i 2 timmar. Sen hade jag samhällskunskap, pyskologi. Efter det pluggade jag lite innan sista lektionen började, funken (människor i behov av stöd) där vi skriev prov och började tänka på vad vi ska ha för fördjupningsarbete. I alla fall så fick vi gå efter provet, och jag fick åka hem med min klasskompis syster! STORT TACK TILL DOM, de är så skönt att få komma hem i tid. Va hemma runt 15.30:)
Efter att ha varit hemma ett tag och lyssnat på en ljudbok istället för att läsa en bok (vilket vi måste gö i svenskan) höll jag på att somna, men mor och far väckte mig, jag åt, och har enda sen 16.30 gjort läxor (klockan är nu 21.05). Eller jag hann faktiskt busa lite med min älskade tyra oxå! Men men det var värt att gjora alla dessa läxor och uppgifter, nu är lite av lasset avlastat! SKÖNT! Nu ska jag ta och gö mig i ordning för bastun och packa ihop imorgondagen, alla böker och idrottskläder mm.
Godnatt och sov gott människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0