Am i losing you?

Hej alla mina kära goa glaà vänner! Sitter här å bloggar på psykologilektionen men min lärare bakom mig, ups..:D så har jag precis mejlat 3 av mina lärare, 
Ingrid Roth- Svenska B,
Yvonne Johansson- Matte B,
Birgitta Dalin- Engelska B 
Slipper gå på svenska idag, blir att plugga hemma. Mejlade matteläraren för jag läser på distans, och hon bad mig komma in förra veckan men hon va inte här, har försökt få tag på henne i 2 veckor nu! Men nu sa jag bara att jag vill träffa henne imån någongång mellan 10.40-12.00 imån! Och birgitta svarade jag till för hon undra var mitt brev är, som jag lämnade in igår...hon e kanch senil?
Aja förra lektionen hade jag idrott och före de va jag på amis föreläsning om språket. Nu är mina klasskompisar och äter vilket jag också borde göra, men jag sitter här på typ frivillig lektion. Man kan ju alltid hoppas att jag hinner äta lite för natur och friluvslektionen börjar. Nog för att jag slutar efter de, redan vid 13.20 och med lite tur släpper min lärare mi så att jag hinner med kvart i 1 bussen hem! Ska ta och dra, ha de gött! Och människor, kom ihåg att man bara lever en gång, gör att du vill och borde göra! Le och va gla!:D    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0