Game of life

Hej hopp igen! Än en dag har jag spenderat till att försöka få min check-lista lite kortare, kom hem vid 13.30 och började jobba med projektarbetet, ringde några samtal och skrev ner några viktiga saker. Efter det gick jag över till matte och sen något som jag inte kan komma ihåg nå mer. Hann även med att klippa en stor del av gräset! Imorgon väntar gagnefbladet efter skolan och sen resten av gräset. Packningen måste också bli klar imån, åker nämligen till uleåbog på min systerdotters dop!<3 ojojoj, det är något mer jag måste fixa som jag än inte har hinna tänkt på...de e mycket nu! busy life! Och iförsom att jag har så bråttom får jag även lämna bloggen här och nu. Hörs imån alla kära glada människor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0