2341 timmar tills sommarlovet;)

Är lite trölle, barnen vaknade i tur och ordning under natten vilket gjorde att jag vaknade 4 gånger och var vacken allfall enhalvtimme per gång. Annars går allt som barnvakt bra, ska snart till och laga någon slags mat till barnen. Just nu sitter dom i källare i en koja med massor av kuddar och täcken som vi byggde alldeles nyss:)

Fast just nu sitter och funderar på vart jag skulle kunna skaffa mig ett jobb, och hur och vilka dagar jag skulle jobba före sommaren. APU plats behöver jag oxå... å den måste va klar tills på måndag! Nog för att apun inte börjar förens vecka 12. Dom 2 första veckorna ska jag vara på brandstationen i leksand och vecka 14&15 har jag inte skaffat någon plats till. Som tur är, är det inte mycket skola kvar nå mer.

v.9------------ sportlov
v.10 ------------ skola
v.11- idre med skolan
v.12-15----------- APU
v.16------------ skola
v.17---------- Påsklov
v.18-22-------- skola
(v.22-svenska sommarmötet)
v.23-- skolavslutning
v.24-34---sommarlov


PS. svarar här på din kommentar om "Vad sägs om en VARM, SOLIG dag vid red rocks i Michigan" janina. Jag vet att livet går upp och ner, och om jag dehär sommaren igen kan åka dit och uppleva dendär varma soliga dagen vid red rocks kommer livet aborlut vara på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0