Känns som om dehär året kommer bli som dedär åren i grundskolan!

Jag är helt slut! Beror inte på barnen jag sköter, för dom är underbara men jag håller på att stressa ihjäl mig, teorin till körkortet, ångest för skolan, måste hitta ett extra jobb, CV och skit måste skrivas, och jag känner mig otillräklig för många i min omgivnig! Jag glömmer viktiga saker och orkar knappt träffa mina vänner.
Den enda önskan jag har just nu är att jag får dedär vietävä körkortet och att jag kommer iväg till usa där det då kommer bli en underbar sommar! Men av en konstig anledning börjar jag tveka på om jag borde åka fast det är de som gör att jag orkar gå till skolan eller överhuvudtager bry mig om någonting!

sry för att jag är så negativ.... men jag behövde få skriva av mig lite kort!

Kommentarer
Postat av: Janina

Du ska se att det här går fin fint. Man får ha dåliga dagar, men blicka framåt och lev med tanken att SNART kommer den dagen då allt känns toppen. Vad sägs om en VARM, SOLIG dag vid red rocks i Michigan ;)

2011-03-03 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0