helgen som varit...

Japp då är helgen slut och apun i full gång igen(: I fredags så var jag på NG med mina kära vänner, hela lördagen var jag däremot hemma, vi fick besök av mormor, lelles pappa (veli-matti), päivi å lasse:D De var faktiskt en helt okey kväll:) Söndagen så var jag bara på möte å så gick jag och la mig redan vid 21-tiden!! Vaknade vid 23-tiden av att resten av familjen kom hem, och kunde inte somna om så gick och åt en nattmacka å vid  2 lyckades jag somna, men inte i min egen säng utan i syrrans "gamla" rum på nedevångingen.. Det var trögt att stiga upp idag, men vid 06.40 lyckades jag komma upp ur sängen, skulle egentligen ha fått lov att stiga upp 05.45. Men jag hann utan större problem:9
Nu efter lunch ska jag rökdyka, och vara i ett övertänt rum (på bilden nedan ser ni ett övertänt rum, det är inte bara material som brinner utan även själva röken som bildats av branden som brinner)

blid hämtad från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0