vår i luften

Jag måste ju blogga lite fort nu när jag är hemma som barnvakt till lillesyrran som har magsjuka, har bott hemma hos janina och brett som nu är hemma hos oss (här) som barnvakt för att mina föräldrar är borta... oj vad krångligt dedätr lät, men jag sover i janina och bretts lägenhet nu:)
Idag vaknade jag rund 12 tiden efter att jag haft en trevlig kväll med mina vänner! När emma och ida gick hem till emma idag på dagen så satt jag och solade på balkongen, efter att jag hade städat den (balkongen) rigtigt skönt vart det! Det känns verkligen som vår nu!
Imån börjar APUn på barndstationen i leksand och det ska bli riktigt roligt!! ska försöka att kommaihåg att ta lite bilder jag kan visa er sen!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0