trött trött trött..

...är jag, efter att ha haft en intensiv arbetsdag och mycket att göra. När jag kom "hem" hängde jag å emma bara ett litet tag och sen gick emma hem och jag började städa, när jag var klar med det så kom brett och hämtade HEM (HEM) mig, och jag gjorde våfflor till mig själv och sen satt jag och prata med janina ett tag och när jag såg att det inte blir något av adeles läxgörande så satte jag mig ner med lillesyrran och det tog oss två timmar att göra hennes läxor! Och den senaste timmen har jag gått genom räkningar, försäkrings-papper och annat såntdär viktigt:) Nu borde jag gå och duscha, klippa naglarna och försöka få i mig någonting. Lägger ut en bild på "min" första bilbrand(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0