tired firefighter

Igår när jag kom hem så satt jag ett tag framför datorn å sen åt vi kebabrulle till middag. Vid 8 tiden somnade jag framför brasan och en timme senare väkte mamma mig å jag gick upp å borstade tänderna och gick och la mig. Fast jag sov 10 timmar så var jag jätte trött på morgonen, men nu efter en livräddning (i ett brinnande hus) och lite lunch så är jag pigg som en lärka:) Snart ska vi på en till brand men jag vet inte vad det är som kommer att hända där....

Vid livräddningen före lunch idag så hade vi all utrustning och vi gick i lag på 3: värmekamera+sökare (torleif), munstyke+sökare (jag), slangdragare+få ut utasat person ur huset+sökare (maria).
   

När jag kommer hem idag (Tis) ska jag (om jag orkar) dela ut gagnefbladet och göra en ordentlig hårinpakning.
Ons- sovmorgon+studiebesök hos S.O.S i falun, (gagnefbladet).
Tor- Normal arbetsdag på brandstationen, packa inför helgen.
Fre- Normal arbetsdag på brandstationen, sen raka vägen till (orsa?) på läger med alla mina underbara vänner!
Lör- Läger
Sön- Läger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0