APU

Som ni vet så är APUn på brandstationen i full gång! Första dagen (igår) gjorde vi inte särskillt mycket, vi kättrade på stegar, kopplade ihop slangar och sprutade lite vatten, och lite annat sånt... När jag kom "hem" (till janina å bretts lägenhet) chillade jag bara ett tag och så tog jag en tupplut på 2 timmer. Ungefär vid 8 tiden lagade jag middag, soppa och baugetter, och senare på kvällen kom emma och vi var vakade lite för länge, så vaknade en timme försent i morse, men jag hann med 7.25 bussen och min busschafför va jätte snäll mot mig och stannade utanför bradstationen så jag inte skulle behöva gå från busshållsplatsen och komma försent:D 
Dag har vi klippt av taket, pajat rutorna och rivit/klippt av en dörr på en bli! Har varit kul, just nu har vi lunchrast och efter dethär ska vi nog släcka en brand:D Lägger ut en bild sen igår på mig, så har ni något att skoda;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0