skönt...

ÄNTLIGEN, har jag fått något gjort under min håltimme!! Har setat och arbetat med sammanfattningen av montessoripedagogiken, och nu är den klar, nu kan jag stryka den från mina "måste göra"-listor!
Har sovit jättedåligt inatt, vaknade först vid 1-tiden sen vid 3 och efter det har jag vaknat en gång i timmen.... När väckarklockan ringde vid 5:47 så hade jag bara lust och kasta ut den genom fönstret och låsa dörren så mamma och pappa inte skulle veta att jag vet hemma! Jag var otroligt trött, men 06.05 steg jag upp och klädde på mig kläderna som jag dagen innan lagt fram. Sen plattade jag håret och käkade, ingen stress. Busschauffören var inte leif som brukar köra den linjen och han va jätte dum på en stakars kille som skulle med, vid det nybyggda området i näset brukar ungdommarna bara gå och ställa ute vid vägen (vilket leif har sagt att dom kan gö för annars måste dom gå så långt) Och så var det en kille som inte hann riktigt fram och jag tänkte att han inte såg honom, och när han stannade några meter famför så sa jag och nicole åt honom att det är en till kille utanför som ska med och han svarade bara att killen får skylla sig själv att han inte var framme i tid, och då när han åkte iväg var killen redan ikapp bussen!!!! Inte en gnutta omtanke hos honom fanns det!
Aja, första lektionen hade vi med ami då vi lekte lite för att iv killarna som ska vara med oss skulle lära sig våran namn och inte vara så blyga och sen hade vi svenska, då jag och erik gjorde klart ett grupparbete... Å det tog typ 2389651945 år att skriva ut skiten!!! Men nu e de klart, lunch har jag ätit, och snart är håltimmen slut och jag ska gå och gymma... Efter idrotten har jag bara engelska kvar och då ska vi ha nationella:/ MEn det kommer för hoppningsvis gå bra bara huvudverken som jag har försvinner:)  

PS.Jag sitter i en datasal och killarna här inne testar hur många kick dom kan göra på 10 sekunder, och en av killarna gjorde 145 st utan att fuska!! (Andra gjorde 19, nån gjorde ca 50...) SJUKT.... jag skulle klara typ 10;Å  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0