torsdagmorgonen gratulerar vi lelle

Torsdag morgon var jobbig att stiga upp till men vakna var de ingen problem med att göra, vaknade samtidigt som pappa å halvsov till 5 över 8 då jag tvingade mig själv att stiga upp! Åkte med micke vid 9 tiden till djurås å nu sitter jag i skolan och börjar första lektionen om 20 minuter:) Jag har bara 2 lektioner idag, en med leif och en med ami, sen ska jag försöka få sluta 5 minuter tidigare så jag hinner med bussen, men tar jag den bussen så kommer jag att missa bussen hem från djurås så jag har förberett mig på att gå hem från gagnef igen, mössa och vantar ligger i fickan, inga skolböker med:)

Ett STORT grattis till min kära kusin lelle som fyller 19 år idag!!!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0