vapaapäivä

Ledig från skolan idag, vaknade vid 8 första gången gick på toa å tvingade mig själv att gå och lägga mig fast jag var klarvaken, när man väll är ledig då  ska man sova! Men drömde bara mardrömmar tills jag vaknade igen vid halv 12... Om drömmarna ska jag inte berätta för de va så hemska:) Sen käkade jag lite och läste veckans Kalle Anka;) Efter de hämtade jag lillesyrran från skolbussen, å passade på att ta lite bilder samtidigt^^ å nu sitter jag här och bloggar. Btw, jag hittade ett par gamla jeans längst in i garderoben:
Någon som möjligen kommer ihåg när jag använde dom sjukt mkt? :)
Kommer nog tillbaka lite senare och sätter in lite gamla bilder som jag hittade igår, å jag viste inte om jag skulle skratta eller gråta...:) Ha de gött undertiden!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0