shortly about today

Skolan var ganska lame today, i just had svenska och engelska, åt lunch och dan var slut så åkte hem... Drog efter ett tag å delade ut gagnefbladet, å passade på och ta nån bild samtidigt:
Jag
Åt alla håll hade man en underbar utsikt över "LANDET";P^^
Här nedan är det en bild på mig själv när jag cyklar:D
När jag kom hem kollade jag upp när jag är ledig och möjligen en resa skulle passa in:) Plus att jag lovade att bort mig att vara barnvakt till mina underbara kusiner i stockholm över sportlovet:) Å sen satt jag framför brasan och myste, efter det gjorde jag i ordning en gooood baguett åt mig själv:
grovt bröd, salad, tomat, dressing, skinka, lite smör, ost:) "mums"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0