today

JA då har man inte bloggat på hela helgen. hoppas ni inte e arga på mig nu;P men har haft lite annat för mig, or not, jag har inte gjort någonting något under helgen, jag har inte varit med min vänner, men jag har städat lite, övningskört, gjort permanent.

Idag så fick jag skjuts till skolan, av daniel:) Hur glad blir man inte! Hela dagen räddad:D choklad automaten nästa!(De va torleif som skrev) Idag har jag bara 2 lektioner, första varar i 2 timmar å 40 min å man ska orka lyssna på ami:) (inte så illa egentligen)... Men sen har jag brand å räddning i 2 timmar å de äger!:D Så min skoladag börjar 10.15 och slutar 16.00... Men snart är det fredag och jag kan äntligen vara med mina vänner igen!
Jag skulle ha satt in bilder på mitt hår och "vår"vädret:) När jag steg utanför dörren idag så var de inte kallt, å det droppade från taken av allt smällt snö:) Men datorerna här i skolan suger å kunde inte göra de, istället bjuder jag på en bild då jag hade spolarna i håret!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0