en tanke till alla de utsatta

Här sitter jag och gråter, kollade precis på en bekants bilder och tänkte på vad jobbigt deras vad man trodde cancer sjuka dotter och hennes anhöriga måste ha haft de. Tänk dig själv en flicka 8-åring  dotter/syster eller annan nära person drabbas av cancer, går går behandlingar. Talförmågan försvinner, håret faller av, synen och balansen försämras kraftigt... Ett tag senare får de anhöriga veta att behandlingarna inte kommer att hjälpa mer för cancern spritt sig så mycket och att hon inte har lång tid kvar, hon slutar såklart skolan. Och ett tag senare på en koll hittar läkarna ingen cancer, it's all gone!
Jag hoppas att allt kommer att gå bra för henne och att hon snart ska kunna vara som sina jämnåriga kompisar!♥ En tanke finns även till alla dom utsatta över världen...
... jag kan då inte säga annat än att vi har det lätt, önskar att jag kunde hjälpa andra mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0