Skolan

Idag har jag bara haft en lektion och då skrev jag och erik (som var i min grupp) fyra A4:an, som ska bli en broschyr, om våran (påhittade) egen startade förskola/skola:) Det tog mellan 2 och 3 timmar att göra den, å såhär blev resultatet:
Kom hem till typ halv 2, skönt med korta dagar i slutet av veckan. Fast egentligen tycker jag inte ens att den här veckan har varit så jobbig, faktiskt ganska slapp, har då inte tröttnat än på skolan.:)
Det roliga med våran klass är bara det att alla snackar skit bakom ryggen på varann men ändå säger dom att dom gillar våran klass, för det är så bra sammanhållning å jag vet inte allt. Själv bryr jag mig inte särskilt mycket, ingen står mig sådär jätte nära, och jag känner inte behovet av de heller. Mina lärare har frågar om jag känner att det är jobbigt att inte ha någon som är mig nära i min klass, men det gör jag inte, det är jag själv som har sätt till att inte komma någon för nära. Jag har så mycket vänner på fritiden oxå, å visst kan jag ha kul med min klass, men jag vill skilja på min skolgång och min fritid!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0