Denna dag...

Imorse kändes det som jag hade all tid i världen, jag städade mitt rum, tvättade håret, valde kläder i lung och ro och åt utan att stressa! Jag vaknade vid 8 tiden efter att 6 väckarklockor ringt:) Vid niotiden skulle jag gå till betel så jag kunde åka med micke, min busschafför. Ni undrar säkert varför jag säger "MIN" busschafför, men det beror på att dom dagar jag börjar 10 smsar jag han och då åker han en linje som han egentligen inte åker/ eller som inte står med i tidtabellen(: Det betyder att jag inte behöver cykla eller åka till skolan flera timmar före jag börjar:D

Men nu kära människor ska jag faktiskt ta och klaga lite: 
För de 1: Jag har jeans på mig för första gången i år, har inset att legins är typ 1000 gånger skönare!
För de 2: Jag har inte linnser utan glasögon på mig idag, har haft ont i ögon i ett par dagar och börjar misstänka att jag har ögoninflamation...Men vem kan jag ha blivit smittad av?
För de 3: Jag har så ont i armen att det känns som att jag brutit den, i och för sej kan jag ju inte veta hur det känns att ha en bruten arm men jag har brutit andra ställen så man kan ju genföra... Först trodde jag att det var träninsverken sen jag gymmade, men smärtan ligger i armveket! Om jag börjer ut armen så gör det lika ont som....... jag kan inte förklara smärtan, men det behöver jag antagligen inte heller. 

Och så måste jag bara skriva om Emmah i min klass -lovade henne de- ;) Å ja, hon är en liten söt tjej, vi har borda gått på djuråsskolan och nu går vi i samma klass här på leksandsgymnasium. Och hon har tagit skillsmässa från de mesta i hennes liv just nu:P Från sin plattång, från julen...osv(:


Kommentarer
Postat av: melinda

ros, din smärta i armen kan bero på att du tränat fel.. altså gjort någon grej fel. jag vet hur de känns, har själv vart med om samma sak. smärtan va helt olidlig.. hade så ont, och de enda som hjälpte va en salva som ville pakarinen hade fått för sina helt trasiga knän i lumpen.. :)

2011-01-13 @ 11:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0