today

Idag vaknade jag runt 12 tiden sen drog vi dalmasar å shoppade, jag köpte mig en tröja och ett par leggins sen drog vi på NG hemma hos tiina å hannu, spelade pingis å hade kul:) När vi (jag, ottilia, ida, tommi å henke) skulle dra hem så trodde vi det roliga skulle sluta, men det gjorde de inte för åkte ner till stan.. Först körde vi runt i den tomma huvudstaden sen gick runt ett litet tag å så drog vi till donken:) Å nu e klockan 01:11 å jag sitter hemma hos katta å fiia..

Här har vi min lilla ottis utanför statsdramaten(?):D

jag, ida, en varm gubbe, tommi och ottis -henke gömmer sig bakom "kamerna"...<iiik!

Nu känner jag att jag måste göra mig redo för natten + allt måste ploka ihop mina saker för måste vakna redan vid 8, å sen börjar den korta vägen hem mot tråkiga dalarna med tåg:) Godnatt alla kära där hemma, och över allt!!!:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0