Sälen

Som ni kanske såg på min facebook i fredags (om ni nu är vän med mig) så åkte jag hem till bästaste emma och "sov" natten där! vid 7 tiden på lördag morgon så hoppade vi på bussen upp till sälen där våran vänner från stockholm var.
När vi kom fram så sov vi ett tag en chillade vi, spelade spel och tog det lugnt på kvällen drog vi ut å "lekte lite i snön" och senare på kvällen drog vi till backen där vi först gick upp sen åkte ner med plastpåsar:) FETT KUL!
idag vaknade vi tidigt och städade stugan och sen åkte stockholmarna hemåt, jag och emma väntade på bussen 2 timmar (jag sov och emma hade tråkigt(;) sen satt vi på bussen hem igen i 3 timmar, men jag kan lova er att fast vi reste sammanlagt 6 timmar så var det värt att åka det för en dag/kväll:)
Jag när jag var precis hemkommen från fjällen^^
Och nu till den tråkiga verkligheten, skolan börjar imån igen efter ett härlig men enligt mig för kort jullov...
PS. har någon tips på varför jag blöder näsblod så mycket nu för tiden, jag borde äter och sover någorlunda bra, men endå....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0