En liten sammanfattning om min dag...

Första lektionen hade vi med leif, och varenda gång jag öppnade käften för att frågan något som angick ämnet (vilket var ca 7 ggr) så sa bruden bakom mig till mig -Va tyst rosanna, sitt still, vänta, låt han prata klart, osv osv- Ibland går vi bra ihop och ibland känner man bara att det vore skönare utan personen i rummet..... Jag började bli irriterad på hennes beteende, med istället försökte jag där under lektionen ändra mitt tankesätt och istället se fördelarna och fråga mig vad detta beror på,  vi har tidigare diskuterat de här och kommit fram till att det beror på att vi är så lika (inte till utseende eller så men ni förstår) borda har starka viljor, envisa, säger vår åsikt utan att skämmas mm. *Men som tur va tog lektionen tog slut innan jag exploderade, skoja!!:D
Å de här är vad vi fick till lunch, och för ovanlighetens skull var de faktiskt ganska gott...:D
Sen hade vi ami..
..och dehär va vad vi gjorde efter att hon gått i genom de (pratade):D
Å såhär såg det ut när jag hoppat av bussen i ----- för att gå sista 3 km hem, orkade inte vänta i --- i över en timme på att nästa buss skulle komma..Min buss går liksom runt mitt hus typ såhär:
de blåa är en älv, röda är typ där jag bor, gröna där jag hoppade av, lila vart jag i normala fall hoppar av, svarta tjocka är bussvägen å smala är en annan vväg så då kan ni juh lista ut var jag gått....:)
När jag kom hem så såg jag att det hade kommit två lika dana kalle ankor, en var sin till mig och min lillasyster så splapp vi bråka;) JustKidding!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0