just sitting here...

...in the library och väntar på att bussen ska komma, den borde göra det om undefär en halvtimme!:) Å hur skönt att få sluta vid 11.40 varje onsdag? Jag har ju gagnefbladet på onsdager så det kan inte bli mycket bättre...
Jag har tänkt lite på om jag skulle gå en till kurs, massage. Den går på torsdag mornar 8-10, min sovmorgon försvinner, men det verkar inte som ett problem att vakna tidigt nå mer, med tanke på idag, hahah;P Och så har jag tänkt lite på var jag ska ha min APU, halva tiden ska jag vara på brandstationen men var ska jag vara andra halvan? Jag kan verkligen inte komma på något, förutom att vara den andra halvan på en annan brandstation...(:
Apropå ingenting på bussen hit till djurås så kom en ung flicka och en gammal alkis in, och dom verkade vara jätte bra kompisar, han skulle typ dra å kolla på nån sin kompis som låg på sjukan och hon skulle till skolan, jag tyckte deras vänskap verkade ganska weird men, vissa saker kan se konstigt ut om man inte känner personerna. Själv har jag en jätte bra vän i 43 års åldern, hennes son är oxå min kompis...(:  
Men men jag har inte särskillt mkt mer att berätta för er just nu iförsom att min morgon var så händelserik att den fyller mitt huvud..?  Kanske tar och bloggar lite senare, how knows...

**har ändrat lite i texten, för när jag själv läste igenom den något senare såg jag att jag hade skrivit ganska mkt fel;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0