Hur lyckas man?

Jag vaknade vid 06.56 och trodde jag att jag försovit mig å de var som om någon sta eld på en raket
-upp ur sängen
-på med kälder
-byta kläder
-ta kalendern 
-ta en penna
-ta en tuggumipåse
-ta mobilen
-in på toa
-borsta tänderna
-ut ur toan 
-ner
-ta två mandariner och en apelsin
-in på toa
-ut ur toan
-på med skor
-på med jacka
-ta mandarinerna och apelsinen och kalenderna i handen
-ut ur dörren
-till bussen
Allt detta gjorde jag på 8 minuter! Och jag hann inte ens tänka vad jag gjorde, när jag kom till skolan 07.45 insåg jag att jag inte började förens 9.30!!!! Och hade kunnat ta en senare buss så att jag hade kommit hit till skolan NU (09.15) Det sög men som tur är går jag ute på alle skolan så jag gick upp i soffrummet, låste dörren och sov i en timme!! Aja det går inte att göra nått åt saken mer, de var ganska skönt att få fortsätta sova men jag har träningsverk sen jag gymmade igår... BLÄÄäÄ för denhär dagen, å när jag kom hem igår såg jag viellä att det hade kommit gagnefblade jag som trodde jag skulle slippa de senhär veckan men nej, det måste oxå delas ut idag, som tur är har jag en kort dag och slutar redan vid 11.40! bara 2 lektioner att stå ut med! Hoppas ni har fått en bättre start på dagen pluttisar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0