hur har jag sett ut under åren??? 1850-2000 typ

jag står på självaste "fontänen"
man kan juh inte missat att jag badat..
gruppbild....
finns ingen kommentar...:P
i like it, mitt mål till nästa sommar
jag ska finnas någonstans där, men kan inte ens hitta mig själv
första usa resan
Jaaaa, syskonen  , janina, melinda och jag
hmmmm, ok
chillar
västkusten år 1858
2006
i leksand 1598
fjällen
flyger?
jag, amanda och frida på bryggan
jag och emma lehtola (inte min emma, utan min emmas tremening)´
07
08
När jag fyllde 14 år...
paddlingen i nian
långt hår.....
jag i röd jacka och kusin amanda i vitt
9D
Jag i grått...
me typ 100 år sen!
chillar i klassrumet 8/9an
gagnefstafetten, för lääääänge sen
jag i röd jacka (ligger) lite trött efter en natt på skolan
spelar innebandy på julvakan typ i 8an eller 7an...
kan ni hitta mig????;P hahahaha
pizza
jag sov under bar himmel i nian
jag å johanna j på grönan
jag i stockholm 06
jag i nian
jag och nicklas på grönan
jag å saara typ för 1-3 år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0