allt de lilla som hänt den senaste tiden....

har som ni veet inte bloggat på hela feta helgen, men tänkte berätta nu vad jag gjort.. Kan lägga in lite bilder sen torsadags i skolan- då jag även den dagen gick hem från gagnef -...


Fredag försov jag mig, och vaknade så att de inte gick fler bussar till skolan, så jag hoppade upp ur sängen, sprang ner och ringde min lärare (ami) å hon sa att jag kunde stanna hemma om jag läser ett kapitel i en bok:)Läste en bok under dagen, sjukt bra var den "susannas flykt". De va nice att ha en ledig dag, fredagkväll har jag oxå en bild på när jag och emma va hemma hos mig och typ halvsov hela kvällen...


Lördag städade jag på förmiddagen sen åkte jag till myyjäiset och efter det åkte jag till mockfjärd å övningskörde å kollade på killarnas innebandyspel:)

Söndag latade jag mig fram till 14tiden sen lagade jag middag till mamma, pappa, janina, brett, adele och tyra sen åkte jag på seurat å efter de drog jag med Emma Lovisa och Johanna till borlänge å käkade på subway sen åkte vi till maxi å kollade runt vad vi kunde hitta, efter de åkte vi till McDonald å åt efterrätt;P Å Nu är det måndag och jag sitter i skolan, men mer om denna dag senare, måste på lektion nu. Bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0