2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? varit en sommar i usa
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jepp
4. Dog någon som stod dig nära? ännu fler hjärnceller än förra året
5. Vilka länder besökte du? usa, sverige, finland
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? motivation och ork till plugget:) fantasi;)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 8 juni (mammas föddelsedag) åkte till usa då
8. Vad var din största framgång 2010?
9. Största misstaget?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? brände mig på en raket igår;) om ni minns så hade jag ett brännsår på kinden oxå:P
11. Bästa köpet?
12. Vad spenderade du mest pengar på? usa resan:DD
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Judå
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare i think:)
16. Vad önskar du att du gjort mer? plugga å träna
17. Vad önskar du att du gjort mindre? bry mig
18. Hur tillbringar du julen? med hela smala familjen
19.
20. Favoritprogram på TV? de e fortfarande ingen som har berättat för mig vad en TV är;)
21. Bästa boken du läste i år? har typ bara läst skolböker å sånt skit
22. Största musikaliska upptäckten?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
25. Något du önskade dig men inte fick?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? blev väckt i sängen (på kuddar, som låg på golvet) av morsan och lillasyster å fick presenter sen drog jag å käka å så kommer jag inte ihåg:/:D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? japp, skitit i att ge bort en del av mitt ......
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? i dont know, orlika från dag till dag..
29. Vad fick dig att må bra? vänner ofc!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? de underar du nog
31. Vem saknade du? typ dom i sverige när jag var i usa och nu typ krista och hennes familj+usa vänner och finnarna:)
32. De bästa nya människorna du träffade? undrar de jag med, måste va typ...vet inte.



Nyårsafton firades tillsammans med kompisar i stockholm, bästämde mig igår förmiddag att jag vägrar stanna hemma i dalarna för mina kompisar där va så tråkiga så kom hit och kul  har jag haft, stannar här med ottis å ida till imån eller måndag:) bilder kommer senare:) Men men nu tänker jag inte sitta här framför datorn mer...:)
Ha ett gott nytt år alla kära människor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0