Onsdag

Oj vad jag var arg i morse, inget jag sa till nån eller visade, när jag kollade min saldo så var den  närmare en tunsenlapp, fast jag bara använt mitt nya abonemang jätte lite. Men när jag låser upp min mobil så letar den själv upp nät, finns det inte Wi-Fi så går den in på tela2s nät, vilket blir en stor oönskad kostnad för mig. Så jag tog tag i saken och efter enhaltimmes argumenterande så var jag nörd! Dom strycker min räkning, jag får surfa fritt för 50 kr månaden och jag fick 200 kr att ringa för!:D
Men sen hade jag engelska och lektionen var nice! Efter det var det svenska och lektionen va så oseriös att jag aldrig varit med om något liknande! Min starkars lärare bad och bönade om att folket skulle skärpa sig! Dom som hängde med på lektionen var jag och mathilda, å så snabbt han frågade om vi viste något om de så fördjupade vi ämnet så mycket att  han inte hade vetskap om faktan:)
de va fler än jag som tyckte att hans ritkunskaper skulle förevigas med en bild:P^^
Jag tog bussen hem 11.59 och de va smocket med folk:
Hoppade av i gagnef och mamma plockade upp mig, de va nice. Men nu tänkte jag dra ut å dela ut gagnefbladet så jag hinner äta före jag ska på RL ikväll:) Ha det gött♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0