TRÖTTTTTTTTT!!!!!

Jag är helt sjukt trött, när jag skulle vakna 05.45 i morse så va jag så trött att jag gick på toa med stända ögon och till och med slängde fram kläderna jag har på mig med ögonen slutna! Sen gick jag tillbaka å la mig:))  vid halv 7 steg jag tillslut upp men man blev juh inte särskillt pepp av att ha drömt att de inte fanns nå snö kvar och att de va vår, å när man vaknar så regnar det och det är mörkt ute!!! Men drog på mig kläderna jag slängt fram, sen letade jag fram pass och annat som måste med på halkbanan idag, sen åt jag en hel brödpåse, inte själva påsen då, men bröden som fanns i åt jag..:) 
Jag sov till och med hela vägen i bussen, och fast jag redan setat på en lektion så har jag fortfarande inte öppnat ögonen helt.... Ami trodde jaag blundade hela lektionen typ, men ike sa nike! Nu ska jag gå och ha äckel svenska i typ en och enhalv timme, sen blir det att åka med tåget till borlänge för att göra halkbanan i falun (pappa sjussar mig från borlänge till falun)... Hoppas ni har haft en något bättre morgon<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0