Tisdag....

Börjar med att säga att jag skrivet om dom gångna dagarna senar... Men men tisdag nu, enda dagen i veckan som jag börjar vid 8 vilket innebär att6 jag har väckarklockan vid 05.45... Och idag när den ringde så var det ortoligt jobbigt att stiga upp. Men nu har jag haft första lektionen, vi hade ami å då gjorde vi inget vettigt mer än att prata om jämställdhet, genus herarki och könsroller (=förväntningar, på de). Ocg om patriarkal-ordning (manligt status) och matriarkal-ordning (kvinnlig status).
Nu ska jag ha den jobbiga svenska lektionen ingen!!!!:/ Och efter det ska jag skriva nationellaprov i engelska, å sen ska jag sol och simma. Efter idrotten har jag engelska och slutar 15.15! Så hörs nog igen vid typ 5 tiden. ha de gött♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0