Snön fick mig att må bra!

vi censurerar igårdagen!!! jag tror de e bäst för oss alla...;P Men denna dag är jag lite gladare, och det är pgra vädret! Vaknade, tog på mig varma kläder å efter att jag ätit frukost (rostat bröd med varm chocklad med grädde på) så gick jag ut och skrapade rutorna och tog bort all snö från bilen, å de va faktiskt nice, jag älskar snön när den inte är blöt! :D jag frågade pappa om han verkligen trodde vi skulle komma över snövallen som bildats under natten och han trodde de, men han hade fel! han fick gå ut och skotta å jag satte mig bakom ratten, vi kom loss typ 10 över och gå skulle min buss ha åkte redan men jag gissade på att jag skulle hinna med den endå, och jag gjorde de, bussen kom 22 över;) Men men gott folk nu ska jag gå på en LÅÅÅNG lektion med mina "ÄLSKADE" klasskompisar!! Ha det gott alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0