har trök..

Här sitter man i skolan och har faktiskt tanken på att plugga...? coolt -om jag börjar få motivation-!! sitter på Facebook men det är inte änne kul, från att ha haft ungefär 700 vänner till att ha 200, det är många stackars människor som inte är mina vänner mer;/
Å jag måste bara berätta att folket här inne på storskolan (leksandsgymnasiumet) (går här jag med men vi på op/bf har en egen lokal) men i alla fall dom är dumma i huvudet alla fall när dom är nära datorer! :DD man kan inget annat är att garva åt dom!:D
Har precis haft en lekion för klassen... å alla höll på att somna för att när jag började min lektion så hade människorna redan setat där i 2 timmer:DD Men men jag saknar usa sjukt mycket å tänkte sätta in några bilder till finnesyrran för jag antar att hon inte sätt dessa bilder..


med lillesyrran

å med största syrran
MEn nee nu ska jag ta och dra till bussen:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0