Utkast: Sept. 21, 2010

Kolla vad jag har varit duktig och gjort läxor, eller ett grupparbete, det ska föreställa en ritning på alle skolan (den skola jag går på) och det jag gjort här är att jag har totalförändrat den inifrån för lokalen ska vara bäst för 6 klasser! och jag klänner mig faktist riktigt nöjd:D ingenting på alle skolan är handikapps anpassat men nu enligt mina ritningar finns det en handikapps toalett och 2 klassrum, en datasal+ en "mys-vrå" så nu är det den skriftliga delen som gäller:)
å såhär ser den skriftliga delen ut, nejdå, men det är väll det som finns i tankarna när man ska börja skriva, och hela tiden!:) jag saknar min älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0