zoo livet...

Idag ska det röstas och jag ska berätta för er alla att jag röstar på KD...deras huvudfråga är familjen. Välmående familjer ger ett bra samhälle att leva i. Visste ni att KD är det parti som har arbetat fram vårdnadsbidraget i Gagnef. Idag är vårdnadsbidraget 3000 kr/mån. Ger du KD din röst fortsätter arbetet med med att höja bidraget till 6000 kr/mån.  Å här pratar även pappa i radion (på finska) om nån skulle få för sig att vilja veta mera: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fsverigesradio.se%2Fapi%2Fradio%2Fradio.aspx%3Ftype%3Ddb%26id%3D2613016%26codingformat%3D.m4a%26metafile%3Dasx&h=2a42a

Men nu förflyttar vi som från politikens värld till min fågel värld!  

Först och främmst har min myr kompis lovisa blivit helt korkad! Hon är hemma och klockan är 9 på morgonen och hon är vaken och ska ut och gå!!! Elefant-Bruden hade  magsjuka igår så därför ska hon inte till skolan men vilken mus är vaken såhär tidigt om man inte MÅSTE stiga upp? :D men bruden ä så gulli så endå, trots att hon är till konstig ibland! men det är bra att nån har energi, för själv tycker jag det är jätte jobbigt att vakna på morgonen! På bussen påväg till skolan sov jag oxå hela resan! För det andra åker min kära gås mor och ank far till finland imån så fisken Emma kommer hem till mig:D MEn nu måste jag nog förlytta ig till min apiga svenskalektion men mina grisiga klasskompisar:) och så måsta jag juh bara berätta att jag saknar mina zebra kompisar från finland och igelkots kompisar från USA<3 ha det lika brasom flodhästarna brukar ha det! Hörs ett lejon liv senare<3


Kommentarer
Postat av: Myran, elefanten och mausen ;)

Du är så djurisk av dig din ko! Ha så kul me emma imorn :D

2010-09-15 @ 10:14:33
Postat av: hjorten

man tackar man tacker myran:)

2010-09-15 @ 12:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0