mummel mummel bladder bladder.....

Här sitter men igen i skolan och väntar på att den första lektionen ska börja... ganska boring så att säga... få se om jag kommer börja blogga lika mycket som förra terminen, då gjorde jag ju inte annat;) nedå men men helgen har jag varit med emma eller jag sov hos emma å vi typ sov hela helgen:) Jag har en hel del jag måste hinna med att göra  idag men jag har blivit så lat så jag orkar inte göra någonting! Jag tror jag måste ta upp motioneringen igen och jag ska kunna klara av dehär terminen i skolan, jag är helt slut på skiten redan nu.  Tänk att lite frisk luft och lite tygder och svett kan göra att man står ut med skolan. Jag kommer hit varje dag och jag går på alla lektioner men, motiverad är jag inte. Nu bara tjatar jag men det beryr jag mig inte om jag skriver för mig själv just nu:) å på tal om ingenting fiia flyttade... hoppas hon får jobb, men det får hon väl så duktig som hon är:D Och för det andra kommer spencer hit om 95 dagar och kommer att vara här i en månad, exakt:)<3 Men nu orkar jag inte skriva mer, ska snoka runt på facebook lite! ha det gött kära stakars människor som tagit sig igenom denhär vädelösa lexten:)

PS. om jag raderat dig på facebook, ta det inte personligt, jag håller på att ta bort dom flesta... jag känner att desto färre jag har på facebook desto mindre kommar jag att vara där, och jag måste helt enkelt vara mindre där för att ha tid till att motionera och koncentrera mig på skolan..."/ målet är väll att en dag ta bort hela alltihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0