helgen

Denhär helgen har jag inte gjort någonting känns det som men tänk er kära människor,det har jag visst de! I fredags kom emma hem till mig och sen efter ett par timmar åkte vi till insjön:D Hem till andrè... efter det drog jag och emma hem till henne och jag sov där:) vi planerade att åka till stan på morgonen, som vi alltid typ planerar att vi ska men aldrig gör, men vi vaknade faktiskt redan vid 10 tiden av att en fågel var inne i rummet!!!:DDD jag väckte emma och sa du har en fågel i rummet och hon bara sa blää, va vidrigt, ta ut den rosanna, och så drog hon täcket över huvudet och jag fick sköta jobbet, jag lyckades öppna de låsta fönstret halvägs, och fågeln flög rakt in i fönstret och ramlade sen ner;D bra jobbat:) Men den överlevde!
Och jag och emma åkte till stan (för en gång skull) redan vid 12 tiden:) shoppade bara lite undekläder och onödigt, men kul hade vi, fick en massa kompisar;) hahahah! på bussen hem och på ViLLY:S..:) och på kvällen åkte vi till mockfjärd å kollade på när killarna spelade innebandy och sen va det NG hemma hos saana:D
På söndagen vaknade jag vid ca halv 12 tiden och mamma och pappa åkte precis då till stugan... Så jag storstädade mitt rum och min gaderob och städade även en toallet:) bra jobbat lilla jag, i vilket fall som hälst satt jag vid datorn ett tag efter det och sen kom pappa hem o0ch vi åkte på mötet:) Efter första predikan åkte pappa hem och emma och ida övertalade mig att stanna, och dom sa att vi skulle hitta på något! Efter mötet slut så säger ida att hon ska hem, och då rök det ur öronen på mig så jag lät henne inte åka:) istället tog vi oss till konsum och där ringde lelle å fråga vad vi skulle hitta på å vi visste inte så vi kom hit hem till mig, och så kno ölli också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0