jobbigt jobb

Just nu sitter jag på djurås förskola eller "dagis" som vissa säger:) har lunch rast, och jag ska tala om för er att dethär jobbet är inte så lätt som många tror. Igår när jag kom hem vid ca 3 tiden så la jag mig på soffan och läste kalle anka tills mamma och adele kom hem (de va runt 4 tiden). När dom kommit hem gick jag upp på övervångingen och la mig, sov i ca 1,5 h sen åt vi middag och efter det så gick jag och la mig för natt sömnen! då var klcokan 19.30, och på råga till allt försov jag mig idag! Eller missade bussen så pappa fick lov att sjusa mig... Nu ska jag tillbaks och leka och sköta banen i 2,5h till, sen ska jag nog träffa emma:) Men god natt gott folk.

PS. http://nevnarien.se/ -fett grymma bilder på denhär bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0