APU på dagis

jadu jadu, inte mkt bloggande på sistonde här inte:D har varit och är trött som en apa! Sitter på rast nu, och ungerna som jag jobbar med är så söta så, men man blir trött.. bara torsdag nu och längtar till helgen, inte kommer de va något speciellt som händer men bara att få sova ut ska bli skönt för det har jag inte gjort på eviheternas evighet! Antar att jag kommar sova allfall en natt i helgen hos emma:D och så kommer vi nog göra en hel del för jämsän opistolaiset är hemma på lov:) Och jag träffade ottis igår för första gånge på ett halvår!!!:D De va nice:) Nu måste jag nog dra å kolla lite på tiderna när jag jobbar inom, vill sluta så tidigt som möjligt så ska även börja tidit vilket betyder att jag går och lägger mig i tid ikväll...
men men nu måste jag tillbaka till jobbet! ha det gött alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0