Igår...

Sry att jag inte har hunnit blogga men har haft fult upp, igår va de underbart väder ute så va ute hela dan förutom när jag städade toaletterna:) Mamma, pappa å adele va till stugan så de va lungt här, men på kvällen åkte jag på min kusins förlovningsfest:) Nu "helt plötsligt" har 2 av mina kusiner gått å förlova sig:) Min äldsta kusin är född 85, och är en av dom som förlovat sig, men ja i vår släckt, på borda sidor så var janina (min storasyster -88) den första som gifte sig och melinda (min andra storasyster -90) var den andra.. såå nu böjar dom andra också bilda familj:D Men jag har bästämta mig att jag ska va singel till 50 års ålder;D Aja ni ska få bilder från igår...




Kommentarer
Postat av: melinda

jaa, de är konstigt de här.. men i sommar gifter sig popi och sen i september riina.. men paananens släkt då?? :P är du laddad inför resan??

2010-05-24 @ 06:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0