skolaSkolaOchÅterSkola

Hoppahopprep(detärfåkillarsomärmedpåensådanlekmendethänderibland)Fotboll,på

minAPUplatsrdetenbartkillarnasomspelarävenfastvissatjejerhardetsomfritidssyssel

sättningsåspelardominteiskolanSandlådanbyggsandslottochkakorsermanofta.Hurup

pstårlekenblandbarnen?Närjagföljtbarnenärdetoftaenpersonsomtarinitiativetoch"

gerorder”omvaddeandraskagöra.Finnsdetlekledare?Aborlut!Vilkaskillnaderserduipojka

rsochflickorslek?Hurkanmanhjälpabarnattbytalekarförattmotverkakönsrollsmönster,

 

Sånthär håller jag på med nu! Och efter att jag gjort klart uppgiften om LEKEN så ska jag fortsätta med datakunskapen som ska redovisas på måndag. Och tro inte att det är klart på pluggandet efter det, nej för då ska jag plugga till ett halv kurs prov i samhällskunskap som är tills imån! BLÄÄÄ för läxor och skolan känner jag nu, PS. vi blääar också ut nästa torsdag! Och nu när jag endå bara klagar så kan jag du berätta att e fortfarande sjuk:( Men inte deppa ihop helt, har bara 3 helger kvar här i sverige innan ja åker, såå tro kära flickor inte att ni får vila en enda stund undertiden det är helg:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0