svenska sommarmötet..

..är vad jag har varit på nu hela helgen:D

sommarmötet var på djuråsskolan, och det kom en hel del folk, runt om från sverige, afrika, canada, usa, finland och ryssland:)

lördag var en fin dag med mycket folk och ny bekantskap gjorde jag men härliga typer:D

under predrikan

här spenderade jag ida och lovisa några minuter varje dag, å kul hade vi, men nu har jag blåsor lika många som jag har fingrar!

hårding ottis<3

vasti och henner man??;P

nr.1 mileah hjälper brett

nr.2 växelpengar?:D

idelino;)

emma<3

vi svenskar sjöng nationalsången för de resterande -finskar, amrikaner, ryssar, canadensare, afrikaner-

å här får hela sverige en "puss"? av mig.
PS. fotograferna är många. Alla bilder är inte ens tagna med min kamera, snodde några bilder från olika ställen, bland annat här ifrån----> http://www.sommarmote.net/index.php/sv/bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0