Lager 157

Ja först var man till skolan idag å hade, svenska, engelska och datakunskap.. En ganska chill dag, helt ok att va till skolan en sväng efter att ha haft APU i 2 veckor, å med vetskap att man inte ska dit igen på ett litet tag:D Har APU tis&ons-dagar (ända fram till sommmarlovet) och så är juh tor och fre ledig denhär veckan:D Men när jag kom hem från skolan vid ca. 15 tiden så kom mamma på den braiga ideèn att åka till sågmyra, lager 157!!:D Så vi åkte å  där har jag tillbringat eftermiddagen:D Fick 2 huvtröjor, 2 par leggins, 3 linnen, 2 par jeans, en norm tröja:D riktigt nöjd är jag:D

och imån så ska jag chilla runt med min älskade Emma som redan fått sommarlov:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0